Jag skriver...

lördag 22 september 2012

Springer för livet

Elisabet Karlsson, är en hjälte som springer från Treriksröset till Ystad i syfte att samla in pengar till Barncancerfonden. Hon har varit ute sen 6 augusti! Ensam! Vilken kvinna! Så stark!

Just nu är hon i krokarna och imorgon kommer jag åka och möta upp henne och springa tillsammans med henne. På söndag kväll övernattar hon hos oss och fortsätter sen sin resa söder ut.

Det ska bli jätteroligt att få springa tillsammans och vi kommer säkert ha en bra dag!

Delta gärna i insamlingen. Ge din gåva här!

Elisabet (lånad bild från Facebook)

Se ett TV-klipp från när hon sprang i Dalarna.

1 kommentar:

  1. Vad roligt! jag har läst om henne och följt hennes resa!
    Hälsa från mig även om hon inte vet vem jag är!

    :)

    SvaraRadera