Jag skriver...

torsdag 11 november 2010

Wiiiiiiiiiii!

I did it! Jag klarade det! Jag stammade inte. Jag svimmade inte och jag tappade inte tråden. Jag grejade föredraget för Rotary, Check!

Oj, vad jag hade ont i magen,det var så många fjärilar i min mage att det kändes som den skulle spricka, hjärtat bultade så jag tyckte det ekade i hela Kristinasalongen. Men det gick ändå rätt bra tyckte jag. Jag tror jag höll det på en bra nivå och de som jag pratade sa att de tyckte det var intressant. Så jag är riktigt skitnöjd, glad och stolt att jag gjorde det! En av mina största utmaningar hittills. Skönt!

Hultets milspår. Orörd snö. Vackert, men jobbigt att springa i .Foto: Privat.

Harberget i vinterskrud..Foto: Privat
Efteråt firade jag med löprunda tillsammans med Jörgen. Det gick inte alls fort men det var otroligt vackert väder med snö och sol. Lite lättare än gårdagens snöpulsande på Hultet. Det var riktigt slitigt. Fötterna for åt alla håll. Men mer träning på samma sträcka. Bara positivt!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Tufft gjort! Nästa gång blir det lättare, det gäller att "slänga sig ut" och träna sig på det man kanske tänker att man inte vågar. Härligt! Tror absolut att de tyckte att det var intressant. //Annica

    SvaraRadera