Jag skriver...

torsdag 4 november 2010

Funbeatpass i Karlstad

En av mina favoritsidor på nätet är Funbeat. Där har jag min träningsdagbok och läser på forumen. Man roas, inspireras och man lär sig saker. Mycket trevligt. Man kan ta ut statistik och se tex hur en länge man vilat eller trappat upp efter en skada och man kan se tillbaka hur man lagt upp träningen inför en tävling som gått extra bra eller dåligt.
Något man också gör är att få kontakt med nya människor med samma intresse. Idag åkte jag över till Karlstad och sprang en runda tillsammans med två andra Funbeat'are. En som är bosatt i Karlstad och en som var där på besök. Himla trevligt!

Nu är väskan packad inför KUL-helgen i Enköping. Jag ser fram emot denna helg och det ska bli många goa mil på nya outforskade vägar.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tack för gårdagens tur, vi kanske kan få till någon mer gemensam runda framöver.

    / Patrik

    SvaraRadera