Jag skriver...

lördag 27 november 2010

10 av 10

Jag har 10 av 10! 10 riktiga tånaglar. Ingen är blå, ingen är lös och ingen är halv! Det har inte hänt på jättelänge! 

Undrar om det betyder att jag sprungit för lite? Eller för kort? Eller betyder det att jag äntligen har hittat rätt i skojungeln? Oavsett är jag riktigt lycklig för detta! Det är 63 dagar kvar till 24-timmarsloppet i Espoo och då ryker väl nån nagel antar jag. Så jag njuter i ungefär 2 månader till.

De senaste passen har jag kört i mina nyinköpta Saucony Xodus 2,0. Den har riktigt bra grepp i snön, trots att det är en odubbad sko. Jag är varm och skön om fötterna och får inga blåsor. Ett bra betyg från mig!

Jag har även fått förmånen att testa Salomon XT Wings. Salomons första "door to trail" sko. Den satt riktigt skönt på foten och det ska bli spännande att se hur den känns ute i friska luften. 

Mera testresultat kommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar