Jag skriver...

tisdag 23 november 2010

Jag har skaffat en ny!

Länge har drömt, länge har jag suktat, spanat och frestats. Nu har jag gjort det!

I fredags kom han hem till mig, min nya telefon. :) En Iphone 4! Än så länge har jag bara haft den och lekt med eftersom mitt telefonnummer ännu inte har flyttats dit. Men en helt ny värld har öppnats och jag tycker det är jättekul. Vilket behov jag skaffat mig. Men det är ju en nyttopryl också. Jag kan ju dra nytta av den i många situationer. Vägbeskrivningar med gps, vädret, mail, fejjan och mycket, mycket mer. Allt kommer gå mycket lättare och bli roligare. :)

I dagarna två har jag slappat efter helgens hårda pass. Jag har haft ont i mitt knä som gick rakt ner i den isiga leran. Jag är blå på låret, knät och ena underarmen. Idrottsskador...

Imorgon ska jag nog ta mig ut en sväng på lunchrasten iaf. Hoppas bara inte den omtalade snöstormen kommer och tar mig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar