Jag skriver...

onsdag 20 augusti 2014

Lunchpass och långpass i bil

Idag far jag till Norrland, närmare bestämt till Sorsele. Det är 100 mil i en bil. En lång resa. Då är det bra att va lite utpumpad och trött. Jag gav mig därför iväg till gymmet på lunchrasten.

Efter en kort uppvärmning gav jag mig på hantlarna och började trötta ut armar och axlar. Jag tränade rätt tufft och länge i förrgår på gymmet och träningsvärken sitter i hela överkroppen, men mest i mage och triceps.
Så det var rätt gött att få igång blodet och börja få bort lite träningsvärk.
Lite rodd, mer träning för magen och så några tricepsövningar så var lunchrasten slut. En snabbdusch och tillbaka till jobbet. Snabbt och intensivt pass.

Nu ska jag strax sätta mig i bilen. Nån gång i morgon bitti är vi framme. Sen blir det en natt i Sorsele innan vi åker 100 mil hem igen. Mindre än 3 dygn på resande fot varav 2 nätter i bil. Bra ultraträning, alltså utan eller med begränsad sömn. ;)
Gammal bild
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar