Jag skriver...

onsdag 23 maj 2012

Visit Nynäshamn

I dagarna två har jag varit på användarträff i Nynäshamn.
Igår efter dagens slut skulle vi besöka ett bryggeri och prova olika öl. Jag gillar öl men får jag välja mellan sommarkvällslöpning och öl så blir det självklart det första.


Min springkompis Jan-Erik som bor i Nynäshamn mötte upp mig vid hotellet och hade sytt ihop en toppenfin runda. Han visade mig runt och jag njöt av den fina kvällen. Vi sprang längs med havet, gulliga småbåtshamnar, skog och vidunderliga utsikter!
Vi såg en älg, en orm och en svan med barn (rimmar ju).

Drygt 25 km blev kvällens km-skörd. Idag blir det vila (kurs och hemresa) och uppladdning inför sprintloppet på 6 km imorgon. ;)

Nu är jag på väg hem till mina tre favoritkillar. <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det låter riktigt härligt!

    SvaraRadera
  2. Lycka till i Harsprånget! Jag skulle varit med men drog på mig en snuva som inte hann ge sig, typiskt, det är ett riktigt trevligt lopp! :)

    SvaraRadera