Jag skriver...

fredag 4 maj 2012

Blöta fötter

Igår hängde jag med Daniel ut på 16 km-spåret på Hultet. Det är blött och geggigt på sina håll. Men jag "gill'ert". Terräng är så himlans trevligt och med bra springsällskap är det ännu bättre.
Vi sprang och talade och njöt av den fina vårkvällen.

Men när det blött och jag trampar ner mig titt som tätt så försöker jag bli blöt om båda fötterna. Alltså, om jag precis trampat ner höger fot så det är helt blöt, och vänstern är torr, så måste jag ju trampa ner vänster fot i geggan nästa gång. Annars känns det ju fel, om en fot är torr och den andra är blöt.
Nån mer som tänker så tokigt? :)

1 kommentar:

  1. Hmmm... kan det vara multisportsuget som ger sig till känna lite där kanske? Jag gör nämligen likadant :-)
    Ha en skön helg!
    Kram/Anna.

    SvaraRadera