Jag skriver...

tisdag 15 maj 2012

Barfotapremiär

I höstas köpte jag ett par vibram fivefingers. Jag har använt dom på gymmet på några få olika pass, men inte sprungit i dom. Idag blev det utepremiär! Sambon har börjat springa lite smått så vi tog en tur tillsammans.
4 km tassade vi fram i skogen till fåglarnas sång. Det gick bra och benen och fötterna känns bra.
Vilken löpkänsla! Vilken frihet! Jag kände mig som en indian, fast utan häst då. ;)


Jag invigde också min kettlebell hemma. Tyvärr hann jag inte så mycket men nästa gång blir det fler övningar.

Läste på Träningsglädje ett tips om god glass. Enkelt, nyttigt och gott!
Mixa frusen banan med jordnörssmör. Sååå gott det blev! Mums!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag skulle också vilja prova barfotaskor men de är ju så himla dyra! :(

    //Annica

    SvaraRadera