Jag skriver...

onsdag 4 april 2012

Ingen plats för mig

Idag tänkte jag gå på passet "functional moves". Det är bra styrketräning för många delar av kroppen. Tyvärr var passet fulltecknat, men många gånger är det flera som inte dyker upp så oftast finns det plats ändå, om man åker dit.

Jag åkte dit och gick in. Väntade in att alla skulle ta sin utrustning, bl.a. en bräda. Tyvärr blev det ingen kvar till mig så jag gick ut till gymmet och körde kettlebell istället. Lika gött det!

Direkt efter det började spinningen, som jag hade plats till. Det var ett pass med instruktören Tony. Han kör tuffa och bra pass. Benen kändes ok och jag kämpade på, men övningarna med statisk träning gick inte. Då ville inte låren vara med. Så då cyklade jag på bara.


En bra dag är nu till ända och jag sitter mör och nyduschad i soffan.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar