Jag skriver...

fredag 20 april 2012

Fem av fem

I 2 graders blötsnöfall avslutade jag veckans 20*5. Dvs 20 km om dagen i fem dagar.

Jag mötte upp Annica och vi tog sällskap en bit. Sen begav jag mig till Hultet och sprang milen där innan jag drog hemåt. Det var riktigt blött och grisigt i skogen. Riktig trail med andra ord!

Idag kände jag mig så stark. Med låg puls ångade jag fram i skogen som en maskin. Jag hade sånt tryck i benen. Så himla gött!!

Och tänk vad bra det är med bra kläder. Jag använde mina överdragsbyxor som jag köpte inför utmb. Lätta, funktionsbrallor som höll mig torr och varm trots att blötsnön piskade mot mig.
Det är så mycket roligare med ordentliga grejer!

11 mil än så länge denna vecka med två dagar kvar. Känns som det blir en bra mängdvecka.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Bra svit där!! Jag försökte mig på något liknande förra året 3*3 men det höll inte hela vägen :). Bra mängdvecka du får ihop!

    SvaraRadera