Jag skriver...

tisdag 24 april 2012

Casper

Det här är inget inlägg om träning. Det här är ett inlägg om det finaste jag har, mitt barn.
Träning är inte allt. Jag är mamma också. Mamma till två underbara barn. Idag fyller ett av dom 10 år.

Grattis Casper!
I helgen tänkte jag plocka fram min dunväst som inte sett dagens ljus på lääänge. Jag gick upp på vinden och letade fram den. I fickan hittade jag nåt som heller inte varit framme på länge.
Det måste vara Caspers, för hans lillebror använde aldrig napp.
Jag blir full av minnen...  
Alltså, mitt lilla barn är 10 år...
Jag tog med nappen ner, la den i köket och det dröjde inte länge förrän lillebror kom och frågade varför det låg en napp på bänken. Det är Caspers, sa jag. Säääääkert! sa han bara och gick. :)

Igår hjälptes vi åt att baka, Casper och jag. Han önskade sig glasstårta med daim och kladdkaka. Så det fixade vi tillsammans.
Vi gjorde även frökex och nötkakor med rivet äpple och kanel (hittade receptet hos Träningsglädje).

Så ikväll blir det firande med släkten.
Löpningen avklarar jag på lunchrasten! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar