Jag skriver...

måndag 16 april 2012

Dag 1

Så var 20*5 igång igen. Jag har gjort de första 20 km'arna idag i ett fantastiskt väder. Solen sken och det gick lätt. Benen pinnade nästan på av sig själva. Sånt är bra gött!

Nu sitter jag här ensam i soffan. Igår var det full rulle med barnen och vi var fyra här hemma. Nu är det bara jag. Barnen har åkt till pappan och sambon är på kurs. Om sanningen ska fram så njuter lite av lugnet just nu. Det är skönt att vara ensam ibland.

Imorgon blir det morgonpass. Jag ska bort direkt efter jobbet och sitter i utbildning hela dagen så min enda chans att göra dagens 2-milare är innan jobbet.

Bjuder på en bild från gårdagens pass. Regnbågen var otroligt stark och vacker. Svårt att fånga på bild dock.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. skippar denna gång med 5x20, men kanske kör en egen snart, det är en bra idé!

    SvaraRadera