Jag skriver...

onsdag 4 april 2012

Rosa

Jag gillar rosa. Inte alla nyanser och jag vill inte ha ett pastellfärgat hem med rysch och pysch. Men knallrosa detaljer är så snyggt tycker jag.
Det är ju så himla mycket roligare med snygga och bra, funktionella grejer också. Så om jag komponerar ihop snyggt och bra så blir det ännu bättre och med rosa detaljer.

Mina framgångar på Skövde 6H och Ursvik Ultra kan bero på att mina skor matchar nagellacket under tävlingen. Eller hur?! ;)
Jag är inte galen i rosa och har alla mina ägodelar i en färg. Men just små detaljer gillar jag.
I helgen hade jag även min rosa jacka till. Det kan vara ett vinnande koncept. ;)
Jag har även rosa detaljer på min bil.
Hur gör ni? Är det bara funktion som gäller eller är det lite utseende med också?
Jag väljer först och främst efter funktion, men sen är det ju alltid kul om det är snyggt också!

1 kommentar:

  1. Ha ha det hjälper säkert!!
    Jag säger alltid: om jag är inte snabbaste jag vill vara snyggaste i spåret hi hi

    Grattis igen!

    Kram

    SvaraRadera