Jag skriver...

fredag 22 juli 2011

Sommartåget

Imorgon går sommartåget, löpartåget mellan Jönköping och Visingsö. Jag ska med!

Det ska bli riktigt kul att träffa mina goa löparvänner igen och få sakta lunka tillsammans med andra likasinnade.

Igår körde jag tusingar som var enormt jobbiga. Jag var definitivt inte på humör och intervallerna gick långsammare än vanligt och det kändes som om benen vägde bly. Jag hoppade därför över dagens distanspass och la min energi på att städa hela lägenheten istället. :) Nu luktar det fräscht och rent överallt och jag ska njuta av en bra film tillsammans med min älskling och ladda inför morgondagens 55 km.
Sommartåget 2010. Bild från Miranda

Väderprognoserna spår att det kan komma ett par regndroppar imorgon, så kanske får jag prova mitt nya regnställ som jag köpte för att ha på UTMB. Men antagligen blir det så lite regn och så varmt att inga regnkläder behövs. 20 grader och 0.5 mm regn. Det är ju knappt man blir fuktig i luggen liksom.

Jag ser fram emot morgondagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar