Jag skriver...

fredag 29 juli 2011

Långpass på g

Imorgon blir det långpass. Jag ska sympatispringa lite med alla hjältar som springer Trans Scania (246 km över Skåne) och Swiss Alpine (78 km i Davos). Det blir drygt fyra härliga mil för mig.
Förra gången tog det 4 timmar...

Jag ska ta mig ut på förmiddagen för vädret visar sol och varmt, och då vill jag gärna sola och bada. Det är skönt att hinna mellanlanda och slappa lite, för kvällen bjuder på fest, nämligen Torgfesten med The Moniker.
Jag laddar med filmkväll och lite glass med chokladsås.
 Idag blev vi väckta av att det ringde på dörren. Det var en paketleverans, mina stavar. Jag hoppas de blir bra och de ska följa mig runt berget om bara 4 veckor. Oj, oj, oj nu är det bara 4 veckor kvar. UTMB fyller en stor del av min tankar just nu. Har jag verkligen koll på allt? Det är frågan det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar