Jag skriver...

söndag 24 november 2013

Frusen fläta

Igår kände jag mig inge vidare. Varken fysiskt eller mentalt. Jag tänkte att lite träning piggar upp så jag tog mig till gymmet. Var inte alls stark och omotiverad var jag också. Lyckades ändå svetta ner mig och få armarna skakiga.

Idag var det dags för crawlkurs igen. Missade ju förra veckan pga kul-helgen.
Men det är svårt alltså. Jag tragglar vidare.

Direkt efter simningen klädde jag om till löparkläder och mötte upp Maria, Lars, Anna-Karin och Jennifer utanför badhuset. Tillsammmans tog vi oss sen 30 km i ett härligt krispigt solsken. Mitt blöta hår efter simningen frös till is. En riktigt fin tur i alla fall.

Sen hem en snabbis innan det åter var dags att bege sig badhuset. Nu för ett planeringsmöte inför Sweden irontrail marathon som gå av stapeln 2014.
En fulltecknad dag alltså.

Nu vila.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar