Jag skriver...

fredag 5 juli 2013

Födelsedag

Så var det den 5 juli igen, min födelsedag. Barnen har campat med sin sommaridrottsskola inatt så jag har haft telefonen påslagen under natten. Andra nätter sätter jag alltid på ljudlös. Jag vaknade imorse av att telefonen ringde. Men det var ingen av barnen, det var DHL som ville lämna ett paket! Spännande att vakna så på sin födelsedag. :) Vilken tur att jag hade ringvolymen på!


Vi la alltså en beställning på Wiggle i England i tisdags. Idag kom den, levererad till dörren. Det tycker jag är super! Massor av nya cykelgrejer.

De var ju tvungen att testas! Så tillsammans med älsklingen tog vi en härlig cykeltur i skogen.

Ser ut som jag har knästrumpor med det är skuggan som faller skumt.

Snyggaste och bästa cykelsällskapet!

Sen blev det kaffekalas med familjen. En bra födelsedag!

Dessutom fick vi skörda vår första tomat från odlingen på balkongen. Ljuset föll så fint så det blev ett hjärta på, på bilden. Odlad med kärlek. Av min kärlek.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar