Jag skriver...

lördag 6 juli 2013

Sol och skog

Vi började denna fina dag med cykeltur i skogen. Solen sken och det var så varmt skönt. Solens strålar bröt ner genom trädkronorna och det är så vackert! Nästan så jag blir tårögd. :) Ett med naturen, liksom. Så fint, rogivande och energigivande.

Väl hemma igen tog vi en kaffe på balkongen och sen blev det lite sommarlöpning till stugan. Passade på att ta ett varv på Hultetmilen när jag ändå passerade.


Jag har nästan glömt vilken fin bana det är. Jag bara lallade på och trivdes. Stigarna är mina vänner. Där jag hör hemma.


Vattnet tog slut ett par km före stugan och jag blev snabbt törstig. Konstigt det där, jag blir mer törstig när vattnet är slut. Sitter säkert i huvudet, det med. :)
När jag kom fram kastade jag av mig tröja, skor och rygga och hoppade i vattnet. Fantastiskt skönt!

Börjar bli tradition det här nu, ett löppass och ett cykelpass om dan. En fin tradition tycker jag.


Imorgon drar vi till Sälen för mera cykling (och lite backlöpning).
Det ska bli kul!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar