Jag skriver...

måndag 29 juli 2013

En gömd strand

I onsdags hade vi jobbat i 3 dagar efter semestern. Det gäller att mjukstarta lite när man varit ledig så vi tog semester på torsdagen. :) Det skulle ju vara så fint väder också. Igen. Vilken sagolik sommar! Vilka kvällar!
Vi drog iaf till stugan för att sova kvar. Cyklade en sväng till en strand. En strand man måste veta om för att hitta. Först flera km grusväg som slutar i en vändplan. Där lyfter man på en gren och hittar en stig, följer stigen ett par hundra meter öppnar det upp sig och ljusnar. Då kommer man fram till en fin strand. Vi tog några bilder innan vi cyklade tillbaka igen.

Foto: Privat

Foto: Privat
Vår lediga dag tillbringades i solen, och på vindsurfbrädan. Vi håller på att lära oss surfa. Det är svårt men riktigt, riktigt kul.

I fredags sprang jag till jobbet igen. Det är skönt att springa innan det blir så där jättevarmt. Då vill jag bara sola och bada (fast jag måste jobba).

Igår jagade jag höjdmeter hemma i trappen. Vi planerar att göra ett cykelrum i förrådet i källaren så vi flyttade allt vi hade där till förrådet på vinden. Det tog oss nästan hela dagen att sortera och bära upp allt 5 våningar (hiss, vad är det?!) Bra benträning fick vi ialla fall. :)

Transportlöpning till jobbet imorse igen. Lite seg i starten, men sen gick det lättare. 20,6 km i dryga 5-fart. En bra start på veckan och morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar