Jag skriver...

tisdag 28 september 2010

Höst

Vita sandstränder, Palmer, gröna hav med koraller och färgglada fiskar, snötäckta glaciärer, ett ökenlandskap eller en pulserande storstad. Allt har sin charm men Sverige på hösten är bland det vackraste som finns tycker jag. Ingen bild kan dock återge det som ögat uppfattar. Jag älskar hösten!
Foto: privat

Foto:privat
Vi har haft ett par fantastiska dagar med sol och klart väder. Solen återger naturens färger på ett magiskt sätt. Att ha förmånen att få vistas utomhus sådana här dagar är verkligen något jag vill unna alla.

Massagen i måndags gjorde gott och jag kände mig som en gummimänniska när jag gick därifrån. Låret mjukades upp och fick sig en dos linement. Skönt!
Idag gjorde jag sen personbästa på Hultetmilen, helt utan att försöka. Det känns bra just nu. Imorgon hinns det tyvärr ingen löpning men på torsdag och fredag blir det lunchpass igen i fortsatt strålande höstväder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar