Jag skriver...

söndag 19 september 2010

Äntligen!

Summerar veckan med knappt 7 mils löpning vilket är bra för att vara en "barnvecka". Det har gått lättare och lättare och jag tror jag är på väg tillbaka igen. :) Jag är så glad för det. :) :)

Det är en månad kvar till Tjurruset i Stockholm. Vi är ett lag på 6 tjejer som tillsammans ska genomföra 10 km blöt, geggig terräng. Vi kommer att genomföra tävlingen ihop som en kul grej och inte jaga någon bra tid. Efter tävlingen blir det hotellövernattning med utgång på kvällen. Det ska bli fantastiskt kul!

Helgen innan Tjurruset går Sörmland Ultramarathon av stapeln. Jag sprang loppet förra året och det är ett välarrangerat lopp med jättefin bana. Trots detta kan jag inte bestämma mig om jag ska delta i år eller ej. Orkar jag åka till Stockholm två helger i rad? Det kostar både tid och pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar