Jag skriver...

fredag 11 april 2014

En dryg månad kvar

Det känns som om det var nyss jag sprang i Skövde, och det är en månad sen. Tiden går så fort!
Om jag ser framåt lika lång tid är det dags att dra till Grekland och springa Olympian Race. 18 mil på historisk mark. :) Ooooo, det pirrar i magen.
I Skövde sprang jag en liten bit med Jonas (som också ska springa loppet och har gjort det förut). Han berättade bla att hotellet vi ska bo på är jättefint.

Igår kom ett mail från tävlingsarrangören med information. Då kom jag att tänka på vad Jonas berättat och gick in och kollade in hotellet. Och det ser ju helt underbart ut!!
Bild från hotellets hemsida
Bild från hotellets hemsida
Alltså, jag som älskar sol och värme längtar ju dit som tusan. Sen ska jag springa också. *drömmer* Tycker det ser ut som ett helt förträffligt ställe!

5 veckor kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar