Jag skriver...

måndag 21 april 2014

Bäckdrickande

Jag känner mig lite som en urmänniska när jag sitter där på huk i skogen och sörplar ur en porlande bäck. Jag sprang ifrån vattenflaskan och var jättetörstig så jag testade lite olika bäckar. Och än mår jag bra. ;)

Vi åkte till stugan vid lunch. Målade lite och drack kaffe i solen. Det var varmt som en sommardag ute. I like it. Alot!

Sambon tog bilen tillbaka och jag begav mig av till fots. Efter en stund kom jag på att jag glömde min handhållna vattenflaska i stugan. Attans! Får väl leta på nån bäck. Drack ur 3 olika. Och avslutade med ett snabbt inhopp på McDonalds och drack vatten där. Det funkade bra, tycker jag. Och jag slapp ju släpa med vatten. 

Rundade Vilången först och fortsatte sen mot Sättra och stan. 


Tänk, jag har sån fart i benen just nu. Pulsen är låg och jag springer helt avslappnat i 5-fart. Konstigt. Undrar lite varför. 

Fick ihop nästan 26 km idag i 4.55-fart. Varför har jag så bråttom kan man undra...

Dags att jobba imorgon. Det ska bli 19 grader varmt och sol. Om jag har lust och sitta inne på ett kontor hela dagen? Näääääj, inte det minsta. 
Ett lunchpass blir det i solen, tror jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar