Jag skriver...

fredag 15 juni 2012

Värmen

Snart kommer värmen. Eller rättare sagt, snart kommer jag till värmen! Åh va jag längtar! Snart kommer jag lapa sol, springa långt och ha det bra. :)
Det är 11 dagar kvar till avresa. Jag har köpt de grejer jag behöver, typ Sportslick, och tror att jag har de mesta under kontroll. Jag har inte bestämt mig än om jag ska springa med rygga eller flaska. Det återstår att se. Ryggan åker med ner i alla fall. Det kommer ju bli varmt och ryggan värmer lite så det kan vara rätt skönt att slippa den. Samtidigt som jag kan få med mer grejer om jag har den med. Men drar jag på en massa brôte i onödan då? Jaja, vi får se.
Det är ganska tätt mellan stationerna också.

Banprofilen är inte tuff. Enda stigningarna är egentligen första fem milen.

15 nights to sleep...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar