Jag skriver...

lördag 9 juni 2012

Balatondojor

Mina rosa fina kinvara har nästan 80 mil på sina sulor så de fick fara vidare till skohimlen. Istället har jag fått hem mina Balaton-skor som ska ta mig runt sjön om blott 3 veckor. Ja, herregud, det är bara tre veckor kvar!!


De är inte direkt diskreta men mycket snygga, tycker jag.
Fort och lätt gick de också.
Jag måste få ner farten lite nu och få till lite mer mängd under kommande vecka.
Inte för att det gör varken till eller från för tävlingen men mest för att jag vill och har lust. Den gångna veckan har jag tagit det ganska lugnt. Det har varit rätt skönt det med.

Nu slappar jag med en kopp kaffe vid bryggan i stugan och barnen fiskar.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Likadana skor som jag :D Men mina blir nog inte Balaton-skor, tyvärr.

    Jag försöker också öka mängden och springa luuuuugnt nu. Tror det är viktigt mentalt om inte annat.

    SvaraRadera
  2. Stort tack för all info-hjälp jag fick till Kristins Runde. Funkade riktigt bra att bo vid Gardermoen och sen åka bil till loppet. Och riktigt fint lopp också. Synd bara att ena fotleden slutade fungera efter 28 km så man fick gå i nedförsbackarna och springa i uppförsbackar. Men gneta mig runt på strax under 10h.

    Återigen stort tack och ett STORT lycka till i Balaton

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis till loppet och hoppas foten repar sig snabbt! :)

      Radera