Jag skriver...

tisdag 19 juni 2012

Slappis

Två dagar av vila och återhämtning. Det har varit mycket skönt och sviterna efter förra veckans alla mil stavas hunger. Jag har varit mycket hungrig och ätit mer än jag brukar.

Idag har jag jobbat sista dagen före semestern. Årets bästa dag, hela ledigheten ligger framför mig. Sova på morgonen och göra bad jag vill på dagen. Me like!

Idag har vi också skrivit på avtalet för en ny lägenhet. Äntligen! Vi har länge varit lite trångbodda. Något som vi inte lidit så mycket av samtidigt som vi varit på jakt efter något lite större. Nu har vi hittat en fyra som vi köpt idag som vi får tillträde till efter sommaren.
Så idag är en bra dag! Semestern påbörjas och vi har hittat ett nytt boende.
Glad idag!


Älsklingen och jag. <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar