Jag skriver...

måndag 11 juni 2012

Mängd

Det är dags att dra ner farten och få till lite mil. Förra veckan blev det inte många alls men de gick ganska snabbt ändå. Det är ju på gött på ett sätt att det går lätt, men just nu ska jag ner med farten så jag kommer in i ultrasteget. Nerräkningen mot Balaton är startad.

Den här veckan ska jag alltså försöka få till lite sköna mil. Det är mycket annat också som ska göras men jag hoppas få till sista lång(ultra)passet i helgen och trevliga mil i veckan.

En plan jag har är att ta bussen/tåget till Karlstad och springa hem. Vi får se, kanske blir det i helgen, kanske en annan gång.

2 kommentarer:

  1. Tänkte annars ta och springa från Badsta till Brattfors på söndag. Det är ju del två på vår påbörjade 50-miler. Intresserad?

    /mats

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan det mycket väl vara! Vi hörs av närmare helgen.

      Radera