Jag skriver...

söndag 1 augusti 2010

Here we go again!

Nu har jag skickat in anmälan till nästa års Täby Extreme Challenge. En sån fin tävling kan man ju inte missa. :) All tänkbar bra service och finfin bana.

Idag blev det ett 25 km-pass. Jag hade tänkt springa längre men mina ben var sega och när jag mötte Mats på Mariebergsvägen slog jag sällskap med honom. Vi tog en reviderad sväng runt Niklasdamm, som var min tänkta runda. Den blev lite kortare men det gjorde inte ett dugg och jag fick sällskap på vägen. Jag såg en massa kantareller på en skogsväg som jag ska åka och hämta imorgon. :p Hoppas ingen annan hinner före.

12 mil denna veckan på 6 pass. Nu följer en lugn en vecka igen. Det ska bli skönt. Känner mig trött i benen och jag sover runt 11 timmar varje natt, som ett barn :)

2 kommentarer:

  1. Modigt! Jag tippar dig som vinnare :-) Är lite, men bara lite, sugen på att flåsa dig i nacken.

    SvaraRadera
  2. Har också anmält mig så nu hoppas jag din blogg kommer krylla av tips från regerande mästarn! Det kommer jag behöva :)

    SvaraRadera