Jag skriver...

onsdag 24 december 2014

Euforisk!!

En julklapp till mig själv. Världens bästa. En springtur. Ute. Jag har testat lite inne på löpbandet. Gåsprungit ute nån gång. Men inte sprungit "på riktigt". Det skulle va en julklapp*. 

Älsklingen skulle spela innebandy ett par timmar på förmiddagen och barnen är hos pappan. Det passade perfekt med en tur! Ute var det några minusgrader, krispigt och vitt.  

Jag. Är. Helt. Euforisk!! Tänk så jag längtat efter detta! Det var tom så att det kom glädjetårar. Jag skrattade så det bubblade inombords. Tårarna rann (och nu med när jag tänker på det). Underbart! Fantastiskt! Nej det finns inga ord som beskriver känslorna med rättvisa!

God jul mina vänner!! 
Jag vill krama hela världen! Är så glad just nu!!
* Jag vet att läkaren sagt att jag inte får springa än. Men idag gjorde jag ett undantag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar