Jag skriver...

onsdag 5 november 2014

Vi fick plats!

Igår kl 19.00 skulle man ange sin anmälningskod på Vätternrundan.se Inom 24 timmar skulle man sen få besked om man fick en plats eller ej. Imorse såg jag mailet.
Vi fick plats! :)

Det ska bli jätteroligt det här!! 
Det här är också den första anmälningen till ett lopp efter min skada. Även om det inte är ett löplopp så är jag på väg tillbaks! Äntligen! :)

Den här veckan gick jag också på ett nytt schema från coachen. Nu ska vi börja jobba upp konditionen igen och på schemat stod intervaller på roddmaskin! 
Och jösses så det var svettigt! Men väldigt skoj också. Utmanande, jobbigt och alldeles, alldeles underbart!
Svettig och trött
Foto: Privat
Det är också nya tuffa övningar på gymmet. Jag kämpar på. Mer motiverad än tidigare. 

Igår testade jag på curling för första gången. Det var svårt. Endera kom stenen inte fram eller så gick den rakt igenom boet.
På hal is. ;)
Foto: Privat
Det är nog ingen sport jag kommer fortsätta med, men ändå lite kul att ha testat. 

1 kommentar: