Jag skriver...

torsdag 27 november 2014

Stockben och recovery

Det är recovery week enligt coachen.
Igår när jag satte mig på spinningcykeln kändes det direkt att benen inte var med i leken. De kändes som stockar redan från start. Ingen kraft och ingen energi.
Visst kom jag väl igång efter en stund men den där extrakicken infann sig inte. Jag kan inte avgöra om jag är trött eller om jag mentalt har tagit återhämtningsvecka. Oavsett så är det väl välkommet med lite återhämtning nu.

Strax ska jag till stallet och gosa med min fd häst, Ohio. Det är 10 år sen jag sålde honom nu och han börjar bli gammal men han är lika pigg och glad nu som då.
Och så är han så underbart vacker!
Underbara Ohio
Foto: Privat
Att va i stallet är verkligen att ladda batterierna och få en massa energi. Det ska bli enormt härligt. Nej, nu sticker jag dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar