Jag skriver...

söndag 16 november 2014

Hemma igen

Hemma i soffan. De är skönt. Vi har fått med oss mycket cykelinspiration från Sweden Bike Expo i helgen. Jag har sett många fina cyklar, testat en elcykel för första gången och köpt mig ett par racerskor.

Mycket positivt var att trots att vi stod "i skorna" i 10 timmar igår så hade jag inte en uns av känsla i höften. Ingen smärta alls.
Mycket gående och vi avslutade allt genom att gå tillbaka till Sollentuna från Kista. Det var visserligen bara 4 km, men så långt har jag inte gått sen skadan. Enormt glad för det. :) :)

Idag startade vi dagen genom att besöka hotellets gym. Sen var det smaskig frukost innan vi åkte hemåt med tåg.

Sammanfattar en fin helg med en bildbomb.
Högt...

Foto: Privat

Foto: Privat

Foto: Privat

Foto: Privat

Foto: Privat

Foto: Privat

Fatbike
Foto: Privat

Med däck som halsduk
Foto: Privat

Foto: Privat









2 kommentarer:

  1. visst är det en skidställning som man kan montera på cykeln på en av bilderna. Lånar bilden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer!
      Det är Addnature som auktionerar ut cykeln. Den finns på Tradera.
      http://www.tradera.com/item/100303/219961531/kaskbike-skidakarcykeln-design-kask-addnature-bikester

      Jag kan maila dig bilden om du vill. :)

      Radera