Jag skriver...

måndag 24 november 2014

Simrostig

Det har gått 5 simträningar och jag har varit borta 4. Först missade jag 2 st pga av min nya tatuering. Sen hann jag gå en gång innan det var dags att vara i Göteborg på bröllop ena helgen som följdes av cykelmässan i Stockholm helgen därpå.

Men igår kom jag iväg på simträningen igen. Och det kändes väldigt väl att det var länge sen jag simmade. Jag tyckte pulsen var hög, andningen gick inte riktigt så bra och jag hade inget tryck alls i kroppen.

Men jag kommer väl in i det igen. Trots att det kändes som om inte tekniken satt där så har jag saknat simningen. Det är faktiskt riktigt kul.

Nu är det ny vecka som avslutas med första advent. Jag är ingen stor fan av julen men jag har redan tjuvstartat och druckit glögg och bakat pepparkakor tillsammans med barnen.

Idag blir det styrketräning för mage och rygg.

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar