Jag skriver...

fredag 18 juni 2010

Snart

Snart, snart rullar lilla OPiuM mot Gardemoen och Kristins Runde. Jag är enormt springsugen och ser verkligen fram emot detta!

Fick ett SMS av Laila Att det vore kul om vi "tvålade till Norskorna". :-) Och det är klart vi ska! Nån ska jag väl kunna komma före iaf. Jag hoppas på en tid runt 10 timmar. Har ju ingen aning om hur mycket dessa backar kommer ta på mina ben. Men jag sprang ju dubbla sträckan på 20 timmar så 10 timmar är väl förhoppningsvis överkomligt med tanke på den kuperade banan.

Imorgon bitti kl 7 går starten. Håll tummarna!


I natt startar de sin färd runt sjön, de som ska cykla Vätternrundan. Någon gång ska jag göra det igen! Det är en fantastiskt upplevelse att se solen gå upp. Här jag vid målgånen 2007, efter 300 km cykling.
Lycka till alla cyklister, löpare och andra som ska iväg i helgen.

2 kommentarer:

  1. Kör Sandra!! Du tvålar nog till de flesta i din väg :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Ska hålla en tumme för dig och Bengt ("granne" från Linghem i grannstaden) på Kristins. Hoppas att ni får superkul!

    SvaraRadera