Jag skriver...

torsdag 8 februari 2007

Det snöar

Den här veckan har vår yngste son haft ögoninflammation. Gubben var hemma måndag och tisdag och jag var hemma igår och idag. Igår åkte vi till Filipstad. Jag hade hört att spåren skulle vara så fina där efter helgens tävling så jag frågade pappa om han kunde se till barnen så jag fick åka. Det gick bra. Spåren var verkligen kanonfina och det var perfekt före.

Sonen är inte sjuk på nåt annat sätt än att det rinner lite ur ögat då och då så vi kan vara ute ändå. Nu när det har snöat hela kvällen och natten (och det snöar än) så ska vi ta oss ut och åka lite pulka.

I tisdags när jag körde pump så la jag på 1,25 kg extra på varje sida. Det kändes verkligen att det var tyngre. Men det var skönt och spinningen efteråt gick lätt och tiden flög fram. Ledaren på det passet får en verkligen att bli sporrad. Jättekul! Jag som aldrig tyckt spinning varit speciellt kul.

Nej, dags att gå ut i snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar