Jag skriver...

torsdag 15 februari 2007

Hemma

Idag är dagis stängt så vi har en hemma-dag. Jättemysigt! Lugnt och skönt och ingen stress.

Min hals är inte bra. Det känns som en stor klump så det känns som om maten jag äter fastnar på vägen ner. Inte kul alls. Det svider inte som det gör när man har "sjuk-ont-i-halsen". Det är bara som om man svalt för stor bit mat och den sitter kvar i hlasen. Har känt detta många gånger förut. Sista året var det i februari, augusti och december. Känner mig inte sjuk för övrigt så ska köra på som vanligt i helgen. Jag ska åka till Filipstad och köra långpass på skidor både lördag och söndag.

I tisdags när jag körde skidor i Filipstad provade jag min nya pulsklocka Polar RS200. Smiley Jag kunde se olika zoner, medel- och maxpuls i slag och %. Varvtider och kcal åtgång. Jättekul och det finns säkert jättemånga andra finesser som jag inte satt mig in i än. Jag är iaf jättenöjd med den än så länge. Om jag springer en runda ikväll ska jag prova grejen man sätter på foten för att mäta sträcka. Ska bli jättespännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar