Jag skriver...

tisdag 4 augusti 2015

The Wolfeater

Min kompis Mats är en hejare på fina stigar. Han berättade för mig om en tanke han hade. Det här var ett par år sen. Han hade en massa leder som han ville sätta ihop till ett riktigt monster långpass. Han kallade projektet "The wolfeater".

Mycket vatten har runnit under bron sen dess, jag har varit skadad och Mats har flyttat till Strängnäs.

Men! Nu är det emellertid bestämt ett datum och vi kommer springa detta äventyr den 19 september! Det är en hel del pirr i magen och det var länge sen jag sprang så långt. Sträckan kommer bli ca 162 km, dvs typ 100 miles. Och vi ska starta i Karlskoga och springa till Sunnemo.
Lunedsleden för några år sen
Foto: Privat

Läs mer om delsträckorna på Mats blogg.

Det återstår lite planering, i alla fall för min del.

Vill du ansluta och springa med oss några delsträckor?
Hjälpa till med support?
Hör av dig!

Jag ser fram emot detta äventyr jättemycket!
Mer info kommer...

Glad på väg hem från jobbet
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar