Jag skriver...

torsdag 30 juli 2015

Planer framöver just nu

Semestern är slut och det är dags att börja jobba igen. Tillbaka till vardag och rutiner. Det är både skönt och oskönt.
Jag har haft en fin semester. Vi har varit i Sälen och cyklat, varit och badat på äventyrsbad och kört en massa mil på motorcykel. Så jag är nöjd. Jag vaknar ganska tidigt på mornarna av mig själv så jag är nog utvilad.
Hojen och jag vid Bornholm
Foto: Privat

Så vad är det som ligger framför fötterna nu?

Till att börja med så ska sambon och jag tävla i AIM Challenge Lindvallen nästa helg.
En 6 timmarstävling där vi ska ta så många kontroller vi hinner och hittar under den tiden. Det ska bli riktigt skoj att tävla tillsammans, som ett lag.

Sen, i september ska jag åka på höstens landslagsträff. Det ska bli riktigt skoj och inspirerande att träffa alla goa vänner och springa på fina vägar och stigar.

I slutet av september har jag ett äventyr som väntar. Men det väntar jag lite med att berätta om. ;) Det kommer bli långt, det kommer bli fina stigar och det kommer bli nattlöpning. Sånt som jag älskar!
Foto: Privat

Järnleden
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar