Jag skriver...

onsdag 22 oktober 2014

Starkare

Jag är inne på sjunde veckan med PT nu. Jag har gjort de flesta passen men ibland har livet kommit emellan så jag har fått ändra dag. Men i det stora hela har lyckats genomföra mycket.

Det går bra och det är bra variation och jag har hittat en inspiration på gymmet! Det kunde jag aldrig tro, faktiskt. Jag tycker det är rätt kul att gå dit nu. Jag känner mig bekväm i situationen och inte alls som förr. Då det mest var en pina att gå inomhus och träna.

Det är också väldigt roligt att märka att jag blir starkare. Jag klarar tyngre vikter och orkar mer. Framsteg är väldigt kul!
Bild från förra veckan
Foto: Privat

Jag är också otroligt inspirerad och imponerad av min PT, Madde. Hon är mitt i en diet nu inför en tävling i december. Tänk vilken vilja och styrka! Läs mer på hennes blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar