Jag skriver...

fredag 22 oktober 2010

Tlött tlött tlött

Jag är trött. Jättetrött. Jag tror jag skulle kunna somna stående. Har jag tränat för lite så latmasken har tagit mig tro? Eller är det bristen på sovmorgon som gör sig påmind?
Idag skulle det ju bli ett längre pass löpning. Men när jag kom hem från jobbet gäspade jag så tårarna rann. Försökte få med mig någon ut på en springtur med alla var upptagna. Så jag bokade ett spinningpass på Galaxen. Inte lika krävande. Lite kul. Men jag är sååå trött. Ska lägga mig tidigt.

När jag kom hem från spinningen hade min älskade sambo storhandlat och lagat mat. Jag kan inte ha det bättre. Jag är rik. Jag har allt jag kan önska.

Nu blir det shopping i dagarna två på Gekås i Ullared och 70 mil i bil. Undrar om jag blir piggare av det?! :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar