Jag skriver...

söndag 17 oktober 2010

Plats 81

av 1095. Det är rätt bra tycker jag. :) Det är jag nöjd med.

Vår plan på Tjurruset var att hålla ihop laget så länge som möjligt. Det var möjligt ett par hundra meter. Sen tappade vi bort varandra. Annica, Malin och jag hamnade lite före de andra. Efter andra vattenhindret efter 4 km trampade Annica snett och fick rejält ont i foten. Hon fick halta resten av banan. Jag sprang vidare och allt flöt på. Jag var urstark! Det var så kul! Lera, geggamojja, hinder och myr. Inget stoppade mig! Jag bara flög fram. Jag låg för omkörning hela tiden och "armbågade" mig fram i trängseln.

Foto: Martin Ekequist. Lånad bild från Tjurruset.se
Vårt lag kom på plats 11 av 46. Bra jobbat girls!
Vi hade en kanondag i Stockholm med vackert väder, trevligt sällskap, god mat och ett himla kul lopp! Vi kommer göra om detta! Garanterat!

Bilder, resultat och film på Tjurruset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar