Jag skriver...

söndag 31 oktober 2010

Helgen är schlutt

Har ni tänkt på vilken lång dag det blir bara för att den blir en timme längre? Om varje dygn var 25 timmar, vad skulle ni göra på eran extratimme då? Jag skulle nog va med barnen eller springa, eller baka, eller mysa, eller cykla, eller... Det finns så mycket kul som jag skulle vilja göra. Vilken tur att man får en extratimme så här. (Att det blir en timme mindre nån dag till våren förtränger jag just nu.)

Jag har haft mina efterlängtade sovmornar nu. Jätte, jätteskönt. Jag har inte gått ur sängen förrän halv elva. Vilken slöis! :D Men nu är jag utvilad inför kommande vecka. För nu följer en barnfri vecka med extra mycket träning. Till helgen blir det KUL-helg i Enköping med 2x50 km i terräng. Me like! Men först blir det några mil på hemmaplan.

1 kommentar:

  1. Kul med KUL!
    Fast så som jag förstod det så skulle det mest vara asfalt (frågade arrangören)? Inget för en skogsflicka som jag... :-)

    Drar till dina hoods och Karlstad på tjejhelg istället.

    Som benen känns så här en dag efter maran så hade jag inte kunnat hänga på så värst länge i alla fall...

    SvaraRadera