Jag skriver...

onsdag 28 juli 2010

Veckans långpass avklarat

43,2 km blev veckans långpass och genomfördes igår. Det gick himla fint och jag ökade tempot hela vägen. Första halvan låg snittfarten på 5:37 och väl hemma hade jag en snittfart på 5:32. Det känns himla bra och jag känner ingenting av passet efteråt. Det känns som om jag är i en bra fas.

När jag hade ca 2 km kvar hem så ringde sambon och meddelade att han hade klarat uppkörningen för mc. Det gjorde mig så himla glad och jag flög fram sista biten och sprang och log. Folk som mötte mig tittade skeptiskt på mig och undrade säkert varför jag såg så glad ut.

Jag har bestämt mig nu. Det blir 24-timmars på RM. Det kändes som rätt beslut bara det var taget. :)

Idag är det halvtid på semestern. 1,5 vecka är avverkad och det är lika långt tills sista semesterdagen. Men det är ju bara 3 veckor att jobba när jag kommer tillbaka. Sen ska vi ju till Tunisien! Det ska bli mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar