Jag skriver...

söndag 6 mars 2016

En vecka senare

Så har det redan gått en hel vecka sen målskottet small av och jag hade sprungit 226 km. Det har liksom inte sjunkit in i mig än. Jag är inte riktigt införstådd med att det gick. Att det blev så bra.
Fast jag går ändå runt och är glad och nöjd. Så lite kanske jag fattar ändå.
jaja.

Veckan har inte innefattat ett endaste träningspass, bara promenader med hunden. Det har varit väldigt skönt att gå ut även om det i början i veckan var rätt stelt i benen.

Nu känns ändå benen återhämtade även om jag vet att så inte är fallet om jag skulle begära nåt av dom. Så det blir ytterligare en lugn vecka men lite simning, nån kortare joggingtur och en massa skidåkning. För på torsdag åker hela familjen till Idre! Det ska bli härligt!
Sälen
Foto: privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar