Jag skriver...

måndag 25 januari 2016

Nya laktattester

I juli 2013 kom Patrik på Träningskonsulten upp till Kristinehamn från Skövde för att utföra laktat- och vo2 max-tester. Detta var första gången för mig och testerna visade att jag hade väldigt bra syreupptagningsförmåga, 69,5

Nu när jag varit igång ett år igen efter skadan tänkte jag att det vore kul att se om värdena förändrats något. Så i fredags tog jag ledigt från jobbet och begav mig till Skövde.
På bandet i Skövde
Foto: Privat

Den här gången gjorde jag bara laktattester och de värdena hade förändrats! Väldigt mycket tom. Till det bättre.

Det är väldigt glädjande och motiverande att se att träningen går åt rätt håll och det jag gör ger resultat.

Nu är jag jätteinspirerad och taggad för att springa långt i Finland om en dryg månad. Det ska dessutom arrangeras ett EM i 24h i oktober också. Det vore jäkligt coolt att kvala in dit... :)
Glad!
Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar