Jag skriver...

söndag 12 december 2010

Gristryne

Så här lagom till jul har jag skaffat mig ett gristryne. Rosa och fint. Jag har alltså köpt en Airtrim. :)

Den gångna veckan har det inte blivit mycket träning. Jag körde morgonpass måndag och onsdag. Klockan ringer 5.20. Upp på toa, byta om, ett glas vatten o iväg. Det är så skönt att väcka kroppen utomhus. Onsdagspasset bjöd dock på -14 så jag fick tillfälle att prova mina nyinköpta sportpryl. Resultatet blev att jag kände knappt att det var så kallt. Den fungerade ypperligt och det kommer bli fler pass med gristryne.

Nöff nöff! Foto: privat
I torsdags var det dags för lunchpass men det kändes inte bra. Jag frös och kände mig "ruggig" så jag hoppade över. Fredag bar det av till Sunne för årets inspirationsdagar med jobbet. Ruskigt kul. (Mer om detta senare) Tyvärr var känslan i torsdags rätt så jag har nu jätteont i halsen och snyter mig typ varannan minut. Så det blir vila idag med. Inte så kul men det är inget att göra åt.
Jag har köpt valla åt mina skidor så om bara snoret ger sig att rinna ska jag köra lite skidor i veckan. DET är kul det! :)

Nu myser jag under täcket med kopp te och ska nog se en film. <3

1 kommentar:

  1. Har använt airtrim både hemma när jag springer ( -28 som kallast) och när jag varit ute på expedition i Himalaya på hög höjd och jag tycker att den är KANONbra!

    SvaraRadera