Jag skriver...

söndag 5 juli 2009

Nya tag!

Efter ett par veckor av slöträning är det dags och ta tag i träningen igen. Jag har njutit av sol, bad, grillat och lite partaj.

Semestern börjar nu och jag har fler möjligheter att röra på mig. Det är bara tre veckor kvar till premiären av 24-timmars och jag ska lägga upp det med lite mer löpning första veckan, lite mindre andra veckan (har semester och är ensam med barnen) och bara några lättare pass sista veckan. Jag har ju redan många mil i benen och har sprungit nästan lika mycket på första halvåret av 2009 som under hela 2008.

24-timmars kommer bli en intressant upplevelse och jag hoppas kunna hålla mig i rörelse större delen av dygnet.

Puss o kram!
Idag är jag 32 och ska fira med en löptur (om jag får med barnen på cykel) och marängsviss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar