Jag skriver...

måndag 30 november 2015

Samlingen börjar

Imorgon är det den 1 december. Många bloggare har sina individuella adventskalendrar. Jag har inte haft det tidigare men tänkte göra en liten egen variant av Johannas kalender.

Det är nämligen dags att börja samla km'ar inför Espoo 24h i slutet av februari. Jag tänkte att jag skulle få ihop lite extra många nu under december och januari.

Så jag tänkte så här.
Jag tar en kortlek och varje gång jag ska ut och springa så drar jag ett kort eller fler. Och så springer jag den summan som korten visar. På julafton ska alla kort vara slut.
Det ger en total sträcka på 364 km fram till jul. Det ger ett snitt på 15 km om dagen.

Igår fick jag fö till ett väldigt fint pass. Vi var ett gött gäng som sprang alla banorna på Hultets friluftsgård. 16, 10, nya 7,5an, femman, trean, 2,5an och ettan. Efteråt joggade jag hem.
Mycket trevligt!
+875 höjdmeter på 50 km. Tummen upp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar