Jag skriver...

fredag 24 februari 2012

Vad var det?

Idag kom en massör till jobbet. Riktigt bra massör som fick ta sig an mig. Skön smärta men jag blir uppmjukad och efteråt känns det himla bra.

Innan sambon och jag drog till varsin aktivitet delade vi på en celsius.


Spännande att prova liksom!
Han stack till sin badminton och jag drog ut i löparskorna.

Var det drycken, massagen, den spännande ljudboken i öronen eller chokladbiten till kaffet? Inte vet jag men lätt gick det! 2 sköna mil!
Jätteskönt!





Nåt som inte var skönt var tightsen som kanade ner och gav mig häng. Ingen snörning fanns det heller att dra åt så jag fick springa och dra upp dom hela tiden. Tråkigt! Som tur var hade jag korta tights under annars hade det blivit skav. :( Det var iaf ett par gamla långa tights som jag inte använt på länge. Nu åker de till tightshimlen. Bye bye!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar